Działamy w przestrzeni pozycjonowania i otrzymaliśmy całkowicie nowe zlecenie na promowanie strony motoryzacyjnej. Wielu pozycjonerów będzie wówczas przerażonych, ponieważ nie każdy będzie się orientować w kwestiach motoryzacyjnych. Doświadczona firma interaktywna będzie jednak mieć dostęp do wielu copywriterów, którzy potrafią przygotować najlepsze teksty motoryzacyjne. Trzeba także w tym przypadku postawić na działania kompleksowe, a więc różnorodne.
Treści przygotowywane przez pisarzy powinny być bardzo zróżnicowane. Generalnie można podzielić takie teksty pozycjonerskie na 3 warianty, które mogą być stosowane odpowiednio intensywnie w zależności od naszego modelu działania. Są pozycjonerzy, którzy będą przygotowywali tylko tzw. precle czyli teksty nakierowane tylko na wyszukiwarki. Wówczas artykułów pozycjonujących stronę motoryzacyjną może być bardzo dużo i nie muszą one posiadać dużej wartości merytorycznej. Ilość będzie przeważać nad jakością. To popularne oferty promocyjne.
Ilość i jakość
Drugi wariant to będą teksty, które koncentrują się na docieraniu do wyszukiwarek, ale również czasami do klientów. Wówczas tematy motoryzacyjne muszą być opisywane w ten sposób aby potencjalny konsument mógł się jednocześnie czegoś ciekawego dowiedzieć. Wtedy w tekstach będą przygotowane jednak konkretne słowa kluczowe pogrubione, które będą zawierały w sobie odnośnik.
Przyciąganie uwagi
One będą właśnie zwracały uwagę Google oraz innych wyszukiwarek i będą podnosiły w wyszukiwaniach konkretną stronę internetową. Trzeci rodzaj tekstów to będą teksty z skierowane tylko do konsumentów, a odnośniki w nich zawarte będą kwestią drugorzędną. One muszą być napisane niezwykle profesjonalnie i wnosić coś nowego do wiedzy konsumenta. Opcją najważniejszą wykorzystywaną przez wszystkich pozycjonerów jest właśnie stosowanie wszystkich modeli działania. Trzeba, więc podzielić taką pracę pomiędzy kilku albo kilkunastu copywriterów, którzy będą przygotowywali zróżnicowane teksty. Wtedy ruch na stronie będzie automatycznie rosnąć.