Rozczarowanie często będzie towarzyszyć inwestorom, którzy myślą, że samodzielnie mogą pozycjonować swoją stronę internetową. Dobrym przykładem będą właściciele gabinetów odnowy biologicznej. Wiadomo że, aby dotrzeć do konsumenta musi on trafić w przestrzeni internetowej na nasz adres.
Darmowa pozycjonowanie przez okres trzydziestu dni dla salonu odnowy biologicznej (branży kosmetyka i uroda)
Dlatego każdy taki inwestor będzie zakładać swoją stronę internetową. To bardzo często też robi się we własnym zakresie, korzystając z darmowych szablonów. Nieoczekiwanie jednak stwierdzimy, że strona nie ma żadnej pozycji i nawet poprzez wpisanie kluczowych słów nie będzie ona w ogóle odnaleziona.
Inwestorzy wpadają wtedy w panikę, ale to nie jest potrzebne, bo wystarczy wykorzystać dobrą firmę marketingową. Takie interaktywne firmy będą działały bardzo sprawnie w przestrzeni internetowej. Natychmiast mogą wykonać audyt marketingowy. Będzie on stwierdzać złe albo dobre przygotowanie treści na stronie. To będzie początek optymalizacji. W razie konieczności trzeba postawić stronę na nowo i na nowo umieścić tam wszystkie ważne treści.
Właściwie stworzona strona
Dobór odpowiednich podstron, a także ustawienie w tekście wszystkich najważniejszych linków to są kwestie kluczowe. Najważniejsze, aby dla oka takie treści wyglądały naturalnie. Słowo kluczowe oraz tagi nie mogą być umieszczone w zbyt dużej ilości ani też zbyt małej. Jak sama nazwa wskazuje optymalizacja to będzie optymalna treść zarówno merytoryczna jak też wizerunkowa. Poza tym teksty nie mogą być zbyt długie ani też zbyt krótkie.
Teksty na poziomie
To wszystko wiedzą właśnie pozycjonerzy i współpracujący z nimi copywriterzy, którzy będą przygotowywali artykuły pozycjonerskie. Same teksty będą miały różną długość oraz różną zawartość merytoryczną. Odnowa biologiczna to skomplikowany temat, więc tacy specjaliści będą analizowali różne zagadnienia i pisali fachowe artykuły, z których będą mogli skorzystać nawet:
-
lekarze
-
trenerzy
-
dietetycy.
To będą najbardziej wartościowe teksty gwarantujące pozycjonowanie, ale też docieranie do konsumentów. Poza tym będzie się pisać nawet kilka tysięcy zwykłych prostych tekstów typu precle miesięcznie – z nich korzystają tylko wyszukiwarki.